Persoane interesate

miercuri, 18 aprilie 2012

Produle Farmasi


   In luna Martie mi-am cuparat 2 rujuri le la Farmasi,un corector si un tus tip carioca.Auzisem multe pareri pozitive despre aceasta firma si le-am cumparat cu incredere.
   Corectorul este in nuanta 03,este solid,iar mie nu imi place.Este prea...dur,nu se intinde perfect,intra in ridurile ochiului,chiar fixat cu pudra.Incarca foarte tare!Eu insa am gasit intrebuintare.Il folosesc pe buze sa schimb nuanta rujului,sa o deschid :).
   Rujurile sunt: True color lipstick numarul 05.Este o culoare portocaliu deschis spre roz.Nu prea imi place pentru ca nu se intinde foarte bine pe buze.Este bun insa preferatul meu este: Lip maximizer lipstick numarul 01.Are o culoare superba,frumoasa,purtabila si zi si noapte si in somn:).O ador si il voi recumpara de cate ori voi avea ocazia.Culoarea este un lila-roz.Se intinde perfect pe buze si rezista destul de mult.La aplicare se simte usor mentolat,asa ca vara este superb.
   Tusul este un negru,nuanta 01.Este perfect pentru persoanele carora le tremura mana la aplicarea si le ies liniile in valuri cum imi ies si mie:).Din pacate nu este rezistent la apa pentru ca mie imi lacrimeaza destul de des ochii din cauza soarelui.
   Va las mai jos poze:



Primul:rujul portocaliu 05,al 2-lea rujul mov 01,ultimul corectorul 03 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu