Persoane interesate

duminică, 1 aprilie 2012

Iarna -primavara

   A trecut iarna,acum este primavara!Suna banal,stiu.Incepe sa infloreasca copacii,floricelele,totul incepe sa prinda culoare.
   Acest peisaj m-a inspirat sa fac urmatorul machiaj.Din pacate dupa cum am mai spus nu am un aparat foto foarte bun si pozele nu sunt de calitate.Am incercat sa prind lumina naturala.In realitate machiajul se vedea mai frumos,dar asta este.
Am incercat sa inpart fata in 2:jumate iarna executat cu culori reci,simbolizand gheaza,frig,si cealalta jumatete primavara,culori vii,flori,caldura.Neavand un ruj de culoare gri-albastra am improvizat.Am aplicat un luciu de buze cat mai deschis la culoare,ori incolor,apoi cu o pensula am apicat fard de ochi.Peste fard am mai aplicat un strat de luciu de buze pentru a da stralucire:).
Acum va las cu poze si sa imi spuneti daca va place!Mergea si gene false dar momentan nu am.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu