Persoane interesate

duminică, 11 martie 2012

Purple smokey eyes


 Va prezint un machiaj ce mie mi-a placut enorm de mult.A fost prima data cand am facut un machiaj smokey eyes,si vreau sa cred ca este un machiaj reusit.
   Insa stiu si ce am gresit!Peste primer am aplicat direct fardul iar cand am inceput sa il intind s-a cam dus din intensitate.Data viitoare voi aplica peste primer un creion negru,apoi fard negru,pentru ca asa va rezista ma frumos.
  Fardurile au fost din paleta Sleek Acid.
  Am aplicat primer de la Radiant,apoi fard negru pe toata pleoapa mobila,apoi cu o pensula de blending am amestecat mai sus de pliul ochiului.Rezultatul trebuie sa fie unul placut,un negru in degrade.Daca fardul negru nu mai este atat de intens,mai aplicati,in special la baza genelor.In pliul ochiului se aplica cu o pensula stufoasa fardul mov si se amesteca pana nu se vede o delimitare clara intre mov si negru.
  Pe pleoapa inferioara se aplica primer,apoi un creion negru,iar peste creion cu o pensula ascutita,se ia putin fard mov,aceeasi culoare ca cea de pe pleoapa mobila si se amesteca peste conturul creionului negru.
  Am iluminat interiorul ochiului si arcada cu un fard alb sidefat din paleta Sleek Me Myself &Eye,am aplicat rimel si creion negru pe linia apei.Mi-am contrurat sprancenele la repezeala(deci prost) cu un fard negru.Pentru buze am folosit creion de la Trendy si ruj de la Farmasi.Creion roz pal si un ruj mat,roz pal-mov.Pe obraz am aplicat un blush in 2 culori de la Miss sporty
Produse folosite

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu