Persoane interesate

joi, 9 februarie 2012

Review produse E.L.F

                                              Review produse E.L.F.

   De la E.L.F. am mai multe produse.Pensule,v-am spus de spre ele aici,o pudra de fata destul de bunisoara,si un fard de ochi Duo in nuanta Butter Pecan.Fardul are 2 culori perfecte pentru un machiaj de zi.Culorile sunt foarte prafoase iar cea deschisa este plina de sclipici.Daca imi place?Da.Aplicata pe pleaopa fara un primer nu se vede aproape deloc.Insa daca este aplicata peste un primer....eiii,lucrurile se schimba.Culorile se vad exact asa cum sunt in cutiuta lor.
Daca l-as mai recumpara?Da.Eu oricum nu ma machez fara a folosi primer pentru ochi iar machiajul iese super atunci cand nu am de gand sa fac un machiaj complicat,ci unul mai rapid si de efect.
   In realitate cele 2 dungi de culoare sunt peste un primer.Intre ele mai erau 2 dungi aplicate direct pe piele,dar cum am mai spus,nu se vad deloc:).Iar in prima poza apare si pudra de la 

E.L.F. care am primit-o cadou de la ei .

pensula E.L.F. pentru pliu sus si urmatoarele 2 sunt Fraulein

pensula E.L.F. pentru fard ochi,urmatoare este de la  Fraulein

pensula E.L.F. stanga si cele 2 no name
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu